Még öt hét van a maratonig, a múlt heti durvulás után egy kicsit lazább hetet terveztem, szintén öt edzés, és egy 25 kilométer körüli hosszú volt az elképzelésem. A hetem végül is így alakult:


 

A hét közepén volt egy kisebb holtpont, a szerdai hőségben alább kellett adnom az elképzelésemből, de a kimaradt kilométereket végül is másnap pótoltam.

A hosszú futásom éppen az ellenkezője volt a múlthetinek, míg akkor versenykörülményeket teszteltem, és ezért sok zselés frissítéssel és a versenyre szánt kompressziós lábszárammal futottam, most kompresszió nélkül nyomtam a kiliket és csak vizet ittam, mint a palánta. Csak a Vomero meg én.

A futás tulajdonképpen nagyon jól ment, pihentebb lábakkal a múlt hetinél nagyobb és egyre gyorsuló tempót diktáltam. 23 kilométernél a glikogénraktár kiürülésekor jött egy kis holtpont, de nem volt vészes, inkább fejben fáradtam el, de összekaptam magam és befejeztem az eltervezett futást. Végül jócskán 150 alatti átlagpulzussal és a tervezett maratoni tempónál néhány másodperccel lassabb átlagokkal zártam a napot.

A kissé meggyötört lábakat vasárnap egy könnyű 8 kilis regeneráló futással "kényeztettem". A héten így is összejött több mint 70 km, most tényleg kis lazítás jön, hét közben 2 futással és vasárnap egy 2:30-as SUHANJ! teames félmaratonnal. Kíváncsian várom, az hogy fog esni.

 

A hét legfontosabb eseménye az UTMB volt, ilyenkor két napig folyamatosan az interneten lógok és lesem a csordogáló információkat. A TDS és a CCC nagyon jól sikerült, az elöbbin talán Tóth-Varga Judit kategória 3. helye, míg a CCC-n Pépp Csaba 26. helye jelentette a legnagyobb örömöt.

Az UTMB azonban ismét megmutatta hogy miért is a világ legnehezebb terepviadala: a 12 magyar indulóból végül négyen fejezték be a versenyt: Lórántfi Csaba (613.), Juhász Balázs (554) Polgár Pál (133) és Németh Csaba. Csaba óriásit versenyzett megint, szinte egyedül nyomta végig a távot, a kéz a kézben futó 3 fős spanyol Salomon kommandó (Jornet, Karrera, Heras) és a The North Face talán legnagyobb sztárjának Chaigneau-nak a nyomában (ők négyen a képen), és végül a fantasztikus negyedik helyen végzett.

Szasza jóvoltából mindannyian megnézhetjük Csaba felemelő befutóját:
 

Csabi célban from szasza on Vimeo.

(fotó: Salomon running) 

A bejegyzés trackback címe:

https://fussatokbolondok.blog.hu/api/trackback/id/tr113187408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása